Ombak rindu

n salam satu malaysia!

HA! Ni aku nak cerita sikit tentang cerita yang tengah HOT sekarang nih... perghhh , memang terbaek gila lah aku n my sis tengok tadi! Huish! Memang pandai ken durang tuh berlakon?  HISH! Terpukau ngan cerita tuh :D 


hehee , nih , aku nak cerita , tadikan , aku tengok cerita tuh sampai tubik air mata dohhh!! :D  
HAHA . Touching gila bila tengok :')
 

HAHA , nasib lah aku pandai coverline ;) 
errr , and aku terdengar ade orang menangis teresak-esak.. :D 
HAHA , tapi , tak nampak pulak lelaki ke perempuan , almaklumlah , gelap kan ? hmm ..


Lepas tengok , nak balik , tengok tengok , ada kertas saman sebek kat ats kereta! haduiiiii , tapi nasiblah RM5 iya je :P 
haha , mm , okeyh la , da tak de ape nak cakap kat korang ni =) 
LATER IM UPDATES KEYH ?  tataa...
 

A million thx for reading ;D

2 comments:

  1. saya belum lagi tengok cite ni.. :3

    ReplyDelete
  2. hehe , pergilah tengok. =)
    Best cerita dia , terharu saya tengok.. =)
    Kelakar pun ada .. :D

    ReplyDelete

Salam , dah baca? Ha, acu KOMEN? :D

HAK MILIK FARAH MUNIRAH ;D