n Hey guys !

 Apa khabar semua , hehe , sehat tak korang ? Wah , agak lama tak updates blog , dah beruban riban blog saya nih..HAHA . Kk , entry kali ni tentang games online yang saya gila-gilakan ..ha , nak tau tak nama games uh apa ? ha , Ourworld namanya . Best tau korang main games , sapa yang tak reti uh , mesti cakap *tak best lah/tah hape-hape*  hehe , tapi acu tanya kat orang yang pro dalam game ni , acece , pro lalu an ? HAHA , mesti orang tu cakap *pergh, memang best la* or something else.. :) 


  Sapa yang tak suka/tak minat entry kali ini , dipersilakan *close tab* atau  pergilah ke blog orang lain , tak susah pun kan? K , sekarang saya masih main game tu , kalau boleh , nak tahun ni jugak level 100 , HAHA , kk , nak tengok tak saya dalam game tu? :) 
Meyh sini tengok meyh! 
Ha , kalau nak tengok dengan lebih jelas, klik je kat gambar tu, then tengok lah puas-2 keyh? :P 
Oh jangan lupa, saya perempuan tu tau, bukan yang lelaki tu, HIHIHI .

Ok , dah tengok kan? duit baru je ada 5mil , saya nak beli pet harga 12mil lebih , mahal kan? hish! 
kk , nak tunjuk sikit pet idaman saya tu, HIHIHI , comel tau ;)
Alahai , cinoni nye gambar tuh, hihihi , takpe, abaikan , asalkan korang nampak harga dia mencecah 12mil lebih... :)


 Kk , tu je impian BESAR saya setakat ni :) 
OPS! , sebenanyer impian TERBESAR saya ialah monstur fur boots, nak tengok ker? -,-
tak payah lah kan? HAHA . (layan jerk) 

 K lah korang , nak sambung main game tu balik , HAHA , sikit je kot entry ni -,- 
hmm , takpelah, janji puas hati luahkan apa yang saya suka kat sini , k daaa... 

Assalamualaikum! ;D


A million thx for reading ;D

0 comments:

Post a Comment

Salam , dah baca? Ha, acu KOMEN? :D

HAK MILIK FARAH MUNIRAH ;D