Hey 2012 , bye 2011

N hey korang! 

 Hey 2012 , n bye 2011 , selamat tahun baru semua! Yang darjah 6 , dah bersedia belum untuk naik sekolah menengah nanti? Yang form 2, dah bersedia belum untuk PMR ? Yang form 4, dan bersedia belum untuk SPM ? Wish all the best for u all!! Tahun baru akan bermula dalam beberapa hari sahaja lagi.Korang takut tak?Hehe,excited?NervousHaha,samalah ngan Fafa.Excited,nervous,semua adalah..hehe.. ^^ 


Ha,korang ada tak yang pindah sekolah?Yang darjah enam tu kompem lah pindah kan?HEHE. Ok,Fafa agak gugup sikit sebab tahun depan sekolah menengah dah,hehe, tak tau lagi nama sekolah Fafa apa?Hmm, ok,nama sekolah baru Fafa ialah SMK Agama Tengku Ampuan Hajjah Afzan.Korang ada yang sekolah situ tak?Hehe,boleh jadi geng kalau ada.Mak saya cakap, duduk kat asrama ni,kena berdikari,pandai urus masa, n banyak lagilah.Hmm,saya bak-2 berdikari ni *kureng* sikit,urus masa? OH tidak,jangan sesapa nak tanya pasal tu.HAHA.Diam sudah la,jangan nak mengada-ngada tanya saya pandai urus masa ke tak,keyh? 


 Ok,seriously,holiday this year saya still tak enjoy puas-2 lagila.Korang enjoy puas-2 dah ke?Atau ada yang memang tak suka holiday?Hehe,saya kalau holiday,nak sekolah kadang tu,tapi bila sekolah,nak holiday pulak.Macam-2 kan? :P


 Masa berlalu begitu cepat sekarang,betul tak korang?Ya,memang ramai yang cakap macam tu kan?Im sure!Korang dah beli belum barang-2 untuk sekolah nanti?kompem dah ke semua tu dah cukup?hehe,honestly la kan,tudung,baju,kain sekolah semua belum siap,percaya tak?Percaya tak?Hehe,tapi itu fakta tau,percaya atau tidak,ada aku kesah? :P


 Mm,nak cakap apa lagi ye?Saya ni bukan pandai sangat bak-2 mengarang ni,so...., sampai sini jelah.BTW, HAPPY NEW YEAR GUYS!Wish luck for u all! ^^

 K,bye,salam. :)


A million thx for reading ;D

0 comments:

Post a Comment

Salam , dah baca? Ha, acu KOMEN? :D

HAK MILIK FARAH MUNIRAH ;D