hallOw

N HEY!


Aku tencem ni korang tahu tak ? TAHU TAK?? GRRRrrr!! Nak tahu ke sebab apa ? hah ? nak ke? --'' 
Yelah ,  nak ceritalah ni.. T_T'' Sabar boleh x? :| 


Macam ni , kan aku suruh surang budak lelaki tuh follow aku kan ?lepas dia follow , kat dashboard ade 9 org member yang jadi followers , tapi, bila display kat blog , ada 8 orang je XO 
geram ko tahu tak ? (padahal masalah kecik je) YES! memang lah masalah kecik , tapi bercampur ngan masalah lain contoh nye lah, edit blog,masalah kawan-kawan, masalah kat game! HA! bila dicampur , jadi banyak masalah! GRRRRR!! Geram ni tawuk? 



HUH! Abis cerita tentang masalah tuh , sekarang cerita tentang Nak tengok wayang pula! :D
haaa , Lepas Zohor ni, aku ngan my sis nak tengok wayang tau! Nak tau cerita apa ? haa , tengok pic kat bawah tuh, tuh lah cerita dia =) 



HA! tuhla cerita dia, banyak aku baca kat status facebook orang cakap cerita tuh sedap , huhu , So , pagi tadi my mom bagi kebenaran kat aku n my sis untuk tengok cerita tuh.. HAHA . Korang jeles tak ? :D 

*aku bukan nak menunjuk keyh? tapi ni kan blog aku? suka hati aku lah nak taip ape, tak payah nak memandai nak stalk aku, lagipun , bukan nye ramai yang nak masuk blog yang serabut ni! 


okeyh! BTW , serabut kan blog aku ? HAHA . --'' 
Sorry keyh , malas nak tukar balik , banyak kerje lagi ni ^kod^ :D 
hehe , ha! lagi satu , Kan my family baru balik dari Melaka ? So , kat melaka , keluarga aku shopping lah sehabis banyak! $$$ !!! wahahaha , yang menarik nye kan korang , aku jadi perakam  untuk segala aktiviti , HAHA . kau boleh ? :P 
Tapi , rakaman aku tuh tak lawa lah! =( 
Dia bergegar banyak, HAHA . Biasalah , baru belajar kan? =) 



Aku beli 2 pasang baju , n satu seluar panjang *kalau tak silap kod , aku dah lupa la guys* 
Ha , salah satu baju tuh , nanti aku nak pakai masa keluar jap lagi.. :D 
HAHA . nak itot ? OPS! Kereta dah tak terlebih muatan! HAHA . Gurau je! 
mm ok lah , dah tak tahu nak cakap pe lagi dah =) 
babaii! ASSALAMUALAIKUM!










A million thx for reading ;D

0 comments:

Post a Comment

Salam , dah baca? Ha, acu KOMEN? :D

HAK MILIK FARAH MUNIRAH ;D